Tuesday, August 31, 2010

你唔撚得你就要落台


我就係一個MC
我支咪既作用
就係要黎講社會既問題
我就要勞嘈
我就要控訴
你咪撚當我冇到
我地就係咁撚做
你唔撚得你就要落台
你死都唔撚肯走咁咪等如獨裁
你地一大班廢柴
你地個個都廢形
你D高官嘴脸我就想贈你兩拳
官商勾結有大撚把法律"LA"走
趕盡殺絕唔會留番條路俾我走
踢出三寸街外錢唔留俾阿豬阿狗
大魚大肉D富商話之你贱過隻狗
D雞有問題你就殺哂D雞
D狗有問題唔通你又殺哂D狗
D人有問題你會唔會殺哂D人
個社會咁多問題就有你班豆泥高層
你唔撚得你就要落台
你死都唔肯走咁咪等如獨裁
你地一大班廢柴
我地個個都要涯
你地班粉腸係度
我地實聽冇望
我唔知道點解你要咁做
我唔知道你咁做背後有乜野企圖
世界估八萬五冇人出黎負責
個個攤大手版我問你呢鋪點撐
冇咁大個頭就唔好戴咁大頂帽
你唔撚到快D番去檢討
你喳你差你老婆丟哂你假
你呢庭人正一抬衰家
你唔撚得你就要落台
你死都唔撚走咁咪等如獨裁
你地一大班廢柴
個個固住擦鞋
不義不仁刻到我尻地D低下層
What The Fuck!
唔知你做乜唔知你搞乜
你條仆街根本係度混吉
你就管治口面
我地闣口闣面
你又拍心口話乜撚都得
What The Fuck!
What The Fuck!
我地呢度講原則
屌你個陣咪撚口黑面黑
我地好有意見
你又唔聽人勸
要我收口就一定唔撚得
What The Fuck!
唔好諗住咁樣可以過關
我屌你都重得
你話凍過乜就凍過乜
我屌你都重得
你話你有邊一樣野真係做得好好睇睇
搞到我地幾百萬人都屌XXX
屌到拆天忍無可忍
重要剝削我地人權自由
呢鋪真係火滾
你唔撚得你就要落台
你死都唔撚肯走咁咪等如獨裁
你地一大班廢柴
你地個個都廢形
你D高官嘴脸
我就想贈你兩拳
你唔撚得你就要落台
你死都唔撚肯走咁咪等如獨裁
你地一大班廢柴
個個固住擦鞋
不義不仁刻到我尻地D低下層
Say What The Fuck!
你出黎同我對質
What The Fuck!
我出黎同你對質
What The Fuck!

2 comments:

Total Pageviews